Bij Erasmus Personenschade doen wij er alles aan om u zorgvuldig en deskundig bij te staan. Toch kan het gebeuren dat u niet tevreden bent over onze dienstverlening. Wij nemen elke klacht serieus en behandelen deze volgens onderstaande procedure.
Klachtenprocedure
Stap 1 – Interne behandeling
U kunt uw klacht schriftelijk of per e-mail indienen via info@erasmuspersonenschade.nl. Vermeld hierbij uw naam, dossiernummer en een duidelijke omschrijving van uw klacht.
Na ontvangst ontvangt u binnen 5 werkdagen een bevestiging. Wij streven ernaar om binnen 14 werkdagen inhoudelijk te reageren. Indien meer tijd nodig is, wordt u hierover geïnformeerd met een toelichting en een verwachte reactiedatum.
Stap 2 – Externe beoordeling via het NIVRE
Indien u niet tevreden bent over de afhandeling van uw klacht, kunt u zich wenden tot het tuchtrecht van het Nederlands Instituut van Register Experts (NIVRE), mits uw dossier is behandeld door een registerexpert. Meer informatie vindt u op www.nivre.nl.
Stap 3 – Overige mogelijkheden
In uitzonderlijke gevallen kunt u ervoor kiezen uw klacht voor te leggen aan de bevoegde rechter of – indien van toepassing – aan een onafhankelijke geschillencommissie waarbij wij zijn aangesloten.
Wij streven er altijd naar om klachten in goed overleg en op een zorgvuldige manier op te lossen. Uw feedback helpt ons om onze dienstverlening verder te verbeteren.
Wij gaan zorgvuldig om met klachten en feedback
Wij streven er altijd naar om klachten in goed overleg en op een zorgvuldige manier op te lossen. Uw feedback helpt ons om onze dienstverlening verder te verbeteren.
Jarenlange expertise in letselschadezaken
Met jarenlange ervaring in letselschadezaken hebben we een
diepgaande kennis opgebouwd van de complexiteit van deze gevallen.