Klachtenregeling

Persoonlijke aandacht, krachtige resultaten: Erasmus Personenschade is er voor jou.

Klachtenregeling

Heeft u een klacht? Is een zaak niet zo afgehandeld als u zou willen of is er iets anders dat niet naar wens is verlopen? Dit horen we graag van u. Erasmus Personenschade biedt jou juridische hulp gegeven door professionals, zodat je zaak in goede handen is terwijl jij je kan focussen op je herstel. Om dit te waarborgen, hebben wij een interne klachtenprocedure.

Interne klachtenregeling

Stuur je klacht per e-mail aan info@erasmuspersonenschade.nl. Vermeld je naam en adresgegevens en geef aan wat uw klacht is. Je klacht zal in behandeling worden genomen door het management en de directie. Zij zullen het dossier grondig bestuderen en zo spoedig mogelijk contact met je opnemen. Een klacht wordt altijd op korte termijn behandeld, maar in ieder geval binnen 5 werkdagen. Wij zullen in gesprek gaan met de behandelaar van je dossier en we hopen gezamenlijk tot een passende oplossing te kunnen komen.

Externe klachtenregeling

Als je over een NIVRE-expert een externe klacht wilt indienen, kun je dit via het Nivre doen.

Jarenlange expertise in letselschadezaken

Met jarenlange ervaring in letselschadezaken hebben we een
diepgaande kennis opgebouwd van de complexiteit van deze gevallen.